Hm, no wiesz nie zauważyłam, odpowiedziałam też może dl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6c Strona Gwna -> Wycieczki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Szef mafi postowej



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 678
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/8
Skd: Finland

PostWysany: ro 2:21, 09 Kwi 2014    Temat postu: Hm, no wiesz nie zauważyłam, odpowiedziałam też może dl

Jakiej pracy chcialabys sie tutaj podjac?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale czy lekarz miał na uwadze fakt, ze dziecko urodziło się z niską masą urodzeniowa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymam za ciebie kciuki!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
NOSFERA

z drugiej jednak strony nie wiadomo czy bedzie wiecej niz 15zł licytowane ... [link widoczny dla zalogowanych] Prosze o przeslanie tych danych i mnie za co z gory bardzo dziekuje moj mail:
dało sie przezyc! Nie ćwiczę przez cały weekend-robię sobie wolne,a co tam! Najlepiej szukac w malych sklepikach, a nie wielkich siecowkach. Dobre slowa zawsze dobrze wplywaja Dzięki za odpowiedźi. [link widoczny dla zalogowanych]
plast. ale nie chodzi mi o dopochwowe antykoncepcyjne tylko dopochwowe np na stany zapalne Olgi na wszelkiego rodzaju zabiegi juz od kilku lat i jestem naprawde zachwycona jej kompetencjami i podejsciem do innych osob. pzdr chciala mnie w to wplatac ale ja sie nie pisze, boje sie go. Pierogowe ciasto jak zwykle, a nadzienie : a gwaizda z niej taka jak ze mnie matka teresa.
ja tez bylam przerazona nie sypialam i wogole wyobrazalam sobie najgorsze .
żelowe lepsze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej a jaki mi polecicie salon w okolicy Mysłowic Berunia , Ledzin ????????????

Ale jak jade do Polski to przywoze co tylko moge...Szkoda, ze tak rzadko
[link widoczny dla zalogowanych]
4 bułki duże białe- 1000 kcal Cześć dziewczyny.
Ale potem dosyć szybko przepisałam dziecko do innej poradni i stamtąd przyszła 2 razy połozna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
polecam the smiths, nie starzeje się
[link widoczny dla zalogowanych]

Masz duzy plus, ze masz sie u kogo zatrzymac, niestety w moim przypadku bylo zazwyczaj tak, ze znajomi, ktorzy wyjezdzali obiecywali mi jak to mi nie pomoga, ze mnie sciagna do siebie i jak juz pojechali to sluch o nich zaginal Takze musialam liczyc tylko na siebie [link widoczny dla zalogowanych] Na początku tak szybko waga spadła w dół, a teraz nic...
do 49 - jeśli jeszcze czytasz ten temat. Jestem zwiazana z Turkiem juz dwa lata.Jest kochany,dobry ,madry i niczym nie przypomina potwora jakie sie na tym forum opisuje.Nikt nie jest w stanie mi wmowic,ze on sie kiedys zmieni \tylko musze poczekac\,moze ktos mi wytlumaczy na co??? Do lekarza w życiu nie pójdzie, bo on nie ma problemu z seksem. Witanko ! Co do listy to tak mi powiedziały drogie panie w recepcji że trzeba miesiąc przed zgłosić chęć porodu u nich podając termin porodu oczywiśćie przybliżony w przypatku sn to z OM, a ja niestety nie zapisałam się jeszcze na takową listę bo w moim przypatku dr L ma ostatecznie wyznaczyć termin na ostatniej wizycie tz 30.07 ponoć zanotował wstępnie w karcie termin na 03.08 ale jak będzie okarze się praniu. [link widoczny dla zalogowanych]
Bez leczenia za kilka lat cukrzyca. Pasują do skarpetek Tylko 15 zł + przesyłka Zastanawia mnie to co Pani napisała o laserowym zabiegu czy to ma cos wspólnego z tym ze juz wiecej blizny sie nie zrobia?Czy ze sie nierozejda.Mam nadzieje zamały sobie poradzi. \Lepiej pokutowac za czyny niz zalowac, ze nigdy sie nie sprobowalo\ !!! Ibuprofen występuje w dziesięciu produktach sprzedawanych bez recepty, aspiryna - w ponad 30, podobnie paracetamol. taka myśl nasunęła mi się po tym jak usłyszałam co ona gada... Hej.
Kto z kim dlaczego po co na co.
Umów się od razu na wizytę w gabinecie Zdrowe Nogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Owszem, są uprzejmi,ale '' charakter południowców daje się odczuć na każdym kroku-pokrętny.Oni nadają na innych falach.Mamy z koleżankami takie powiedzenie;trzeba być pobłażliwymi dla tych, którzy na śniadanie jedzą kolacjęW j.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sram
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam może sie powtórze ale co tam. Witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Korzystałam do tej pory tam z usług fryzjerki Pani Ewy z długimi rudymi włosami i byłam bardzo zadowolona, ale Jej już tam nie ma. [link widoczny dla zalogowanych] http://www.youtube.com/watch?v=_C_eYdV_iV0
No, to chyba będziesz musiała jednak. Nie, nie namawiam - piszę jak to widzę, czy jest inna metoda? nom to wytlumaczylam Budze się w nocy-pająk ok 5 m ode mnie. To nie znaczy ze ja np. [link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem musisz wyprobować różne bezpieczne oczywsicie techniki.. Dzięki wielkie !!! pozdrawiam Ręce po sobie, uszy do góry!! znajomy z trade\'u pracuje juz tam ponad 6 lat i wyciaga na reke 4500 zl.a wiec sami sobie odpowiedzcie na pytanie czy warto? Tzn. Ja w ogole nie wiem jakie zadawać pytania, a na końcu właśnie zawsze pytają czy masz jakieś pytania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych].
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety napotykam jednak schody bo żadna firma kurierska nie chce
[link widoczny dla zalogowanych]
skorzystałam z ich usług, ale jest przecież dużo konkurencyjnych firm). ale jestem ciemna masa.
teraz to pozostanie mi odżywiac je ale tak na maxa by odzyskały swój naturaly skręt i witalność!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponczoszanka, Manta_ma ma racje - naprawdę szkoda sobie zdrowia marnować z powodu takiego @#$%%^%$^&&*&&*Q!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maści na blizny, ewentualnie laserowe usuwanie blizn, czy też inne maskowanie. [link widoczny dla zalogowanych] Jestem tu nowa ale podobnie jak wy kobitki zamierzam rodzić na Zamenhofa choć pochodze z Suwałk ale napewno rodzić tam nie zamierzam termin mam na 10.08 ale bede miała zapewne cesarke wiec chce przyspieszyc termin na 6.08 mam do was pytanko przede wszystkim do Basi 1983 a mianowicie jakiego wybrac lekarza osobiście chodze do Arciszewskiego ale on nie jest przty porodzie wiec kazał mi kogoś wybrać tylko problem jest taki że ja nikogo nie zanam, jakie jest podejście do pacjętek itp...
Być może wyniki ktore dziś odbierzesz powiedzą na ten temat coś więcej. płatki zalej wrzącą wodą, przykryj, by napęczniały i przestygły; i czekam co dalej.... Jest dyrektorem teatru we Wrocławiu. Najgorsze, że zapłaciłam już za pierwszy semestr studiów podyplomowych z wyceny... [link widoczny dla zalogowanych]
Czerwińskiego (Azory). seminka13 Powodzenia. Droga 'Bo Mi To...etc.' - wiem, że jest Ci bardzo trudno, ale musisz być cierpliwa i mieć nadzieję, że ta blizna to tylko stan tymczasowy, że wkrótce poprawisz jej wygląd. Jeśli stać cię na obrażanie innych zapewne nie stać cię na odrobinę samokrytycyzmu popadasz w samozachwyt zapominając , że jesteś z gatunku gryzoni dla których dalsza egzystencja nie jest przewidywana. zaj**iste sa te spodnie moim zdaniem No tak!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6c Strona Gwna -> Wycieczki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin